Skip to content
Queen crest Queenzone.org
Forum

silver_salmon

Archive member

S

silver_salmon

366 posts in the archive · Member since May 2006

This is an archive member from the original forum. Nobody has claimed this account yet.

Posts in the archive

1. I wanna hear Frejus 86

Capo Frejus es en Francia, cuál buscas de Alemania??, del 86 tenes Mannheim, Berlin y Munich. saludos

2. I wanna hear Frejus 86

Vieja yo tambien soy argentino y eso no tiene nada que ver...es una cuestión de respeto nada más.

3. ANNOUNCE - New York City, MSG 11-16-78

La verdad que si...de uruguayo muy re puto..., no te calentes "Soba 979 pijas por día"

4. March of the black queen takes 3 to 5

Thank you very much!!!!!!

5. ANNOUNCE - New York City, MSG 11-16-78

Ganso!! no sabes leer?, me cago en los blog pelotudo, el flaco subio el concierto como pudo y la verdad que lo re agradezco y a parte a los putitos pretenciosos de este sitio que me la chupen incluyete forro. bloginnu...

6. ANNOUNCE - New York City, MSG 11-16-78

Gracias Kapo!!!, dejalo asi que se jodan y lo bajen con toda la voluntad con lo que lo pusiste...aca son todos muy comodos

7. Trading

where is the rare of your collection for trade???. LADRI.....en el orto metete esa pagina

8. Its a Hard Life (Alternate intro version)

GRACIAS!!!!

9. Under Pressure soundcheck in Mexico???

mmm me suena a que lo pregunté en la pagina de chile....gracias por ampliar la busqueda de información!!! Saludos Pilsenvar

10. Assassin Sample

Rosedewitt can you upload a sample if you have real version?. Everyone can say I HAVE THE REAL VERSION!! little boy

11. My Partial Queen Demo Collection 4 you!

Sos un ladri!! te queres hacer el buenito porque hiciste una bataola con Assassin y nadie te lo creyó gil!!! A dozen Red Roses it`s official version and have copyrights

12. Assassin - Demo - Full

Wav format and 410 mb????.....mmmmm you really suck!!!. FAKE!!!!. Who is on the vocals??? the phanton of the opera??. Freddie never sang a song like this piece of shit. And that Taylor.....jajajajaj

13. Mediafire DVD Announce: Queen + Paul Rodgers Fancourt 2005-03-19

(Taylor & May) + Paul Rodgers Really SUCK!!! Poor old men

14. Queen+PR Vienna 13.April ´05

(Taylor & May) + Paul Rodgers Really SUCK!!! Poor old men

15. ANNOUNCE: Q+PR March 19th 2005 Live At 46664 FLAC

thanks!! but (Taylor & May) + Paul Rodgers Really SUCK!!!

16. QUEEN+Paul Rodgers Brixton 2005 FLAC

(Taylor & May) + Paul Rodgers Really SUCK!!!

17. Nobody Understands Me

it`s a fuck fan mix. Not a demo. Includes part of Love Me Like There No Tomorrow (demo)

18. ANNOUNCE:some queen show in mp3...

Hey can you post the original tape??. Flac suck!! Thank!!! Este sitio esta lleno de soberbios que se la dan de grandes fanaticos y son unos pelotudos tremendos.

19. QUESTION...This is Real?

For me this a FAKE. Never heard about it in my hole life like Queen fan.

20. QUESTION...This is Real?

Excuse me wikipedia.org