What do you all think is the best LP side of Queen music? Here are my top 5:
5. Live Killers - side 3 4. Made In Heaven - side 2 (without track 13 - I grew up with the cassette :-) 3. Sheer Heart Attack - either 2. Queen II - side 2 1. A Night At The Opera - side 2
I know plenty of people will not be inclined to pick ANATO because of its popularity, but really, side 2 is the one piece of Queen's work that is perfection from beginning to end. Those 5 songs encompass everything that Queen was all about.
ITSM · Member since
A Day at the Races - Side 2 Queen (I) - Side 1 Queen II - Side 2
little foetus · Member since
ADATR - Side 1 Queen II - Side 2 News Of The World - Side 2 Innuendo - Side 1 ADATR - Side 2
ole-the-first · Member since
1. Queen II — Black Side 2. Sheer Heart Attack — side 1 (it's just perfect!) 3. Innuendo — side 1 4. Jazz — side 1 5. Made in Heaven — side 2
Hangman_96 · Member since
1. Sheer Heart Attack - side 1 2. News Of The World - side 1 3. Jazz - side 2 4. The Works - side 2 5. A Kind Of Magic - side 1
P.S. I have chosen various albums. It doesn't mean I've chosen my favourites. Although, all Queen albums are my favourites, except for The Cosmos Rocks.
master marathon runner · Member since
Sir GH wrote: Ok, my first silly thread in ages.
What do you all think is the best LP side of Queen music? Here are my top 5:
5. Live Killers - side 3 4. Made In Heaven - side 2 (without track 13 - I grew up with the cassette :-) 3. Sheer Heart Attack - either 2. Queen II - side 2 1. A Night At The Opera - side 2
I know plenty of people will not be inclined to pick ANATO because of its popularity, but really, side 2 is the one piece of Queen's work that is perfection from beginning to end. Those 5 songs encompass everything that Queen was all about. . . . There was no side 2 to Queen II.
. . Sorry, just a little clever-arsed levity.
. Master marathon runner
Mr Mercury · Member since
ANATO - side 2 Q2 - both sides ADATR - side 1 Live Killers - side 3
off hand I cant think of anymore
Your Fairy King · Member since
Queen II side Black ANATO side 2 News side 2 Jazz side 1 SHA side 1
FairyFeller95 · Member since
Queen - Side One
Queen II - Side Black (Except Funny How Love Is)
A Night at the Opera - Side Two
The Game - Side One
Hot Space - Side One