Hi there,
I´m selling/trading part of my Queen Colletion, mostly CDs, incluiding Singles, Promo Stuff, Collaborations, Boxes, Videos, etc.
If anyone is interested please let me know.
Cheers!
Javier Fernández
javierhfernandez@hotmail.com
Hola (wow,spanish)
- Roger Taylor: Cyberbarn
- Queen Rocks
- Box of Flix
Originales, claro.
Javier
How much do you want for the Cyberbarn video?
20 euros. (it´s often sold on ebay in around 25-30 euros)
Javier
cool
cuanto quieres por Queen rocks?
18 EU.
y 35 EU por la caja de Greatest Flix.
Todos están haciendo compras de navidad?
(sorry for the spanish!)
Javier
tienes fotos de las cosas? si si, me las puedes enviar? gracias :) mi e-mail es mexqueenfm@hotmail.com
Here it is:
http://usuarios.velocom.com.ar/carlos_fernandez2/queen.xls