gefeliciteerd Hansie!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Thanks alot people
A year added, and well, I feel much wiser then past week :):)
Cheers to you all
Aw, it's too late. But anyway: HAPPY BIRTHDAY! *gives Hans some big hugs* Love you dearly, you wise planet. :-)