Queen crest Queenzone

DUTCH: Fanclubdag Vlaardingen, 16/10/2004

5 posts
Thread

Posts in chronological order

· Member since
Ok mensen, wie gaan er allemaal heen? Misschien kunnen we nog een kleine meet & greet organiseren ofzo ;-)

Of een lompe deathmatch tussen ThomasQuinn en een van die gebannende malloten, als die ook komen :-D
· Member since
Yep, ik zal er ook zijn!

Ik ben voor de Deathmatch, wat spektakel is altijd oke!
· Member since
Misschien heeft Caspar/ThomasQuinn wel een tafel gehuurd om zijn zeldzame cd-r acetates van Silver Salmon enzo te verkopen aan onwetende fans.
· Member since
Das zou zeer goed kunnen, het is dat ik ze al een tijdje heb, maar als je ze nog niet hebt is dit natuurlijk DE kans om aan deze juweeltjes te komen!
· Member since
Um yea, I'll have a coffee with a cake please.