Skip to content
Queen crest Queenzone.org

Sweden!

197 posts Page 5 of 14
Thread

Posts in chronological order

Search forum
D
Ska bli spännande att se om man får några bra biljetter i morgon!
G
Jeg har i alle fall tenkt meg til Stockholm. Billettsalget starter klokken 9 i morgen, så bare å hive seg på telefonen da.
Windows error. Smash forehead on keyboard to continue.
D
Jag tänker stå och frysa i morgon utanför Globens biljettkassa...
S
Att inte jag bor i Stockholm...
Jag får lov att boka via nätet eller ringa på telefonen...
Går säkert finemang!!

Tänk er Brian och Robert Wells i samma lag i 'så ska det låta' ;)
M
Aaahhh.... Nu har man bokat ståplats...
Gick finfint på nätet, gick ju inte ens segt, det kan inte ha varit nån rusning, eller så har ticnet uppgraderat sina servrar sen i höstas.
I don't care what you say, I like the rain. I like it. If you don't like it, fu*k you...
G
Mogge: Enig. Det gikk forbausende fort på nettet. Hadde forventet en masse komplikasjoner, og dermed en hel masse venting. Men for all del, takk og pris for at bestillingen gikk fort og smertefritt. Dermed er det bare å glede seg til 30 april!
Windows error. Smash forehead on keyboard to continue.
K
Cheers!
Is there any possibility that some of you Swedish guys here could get me 6 tickets to that gig or at least one?
Because of that fuckin' credit card thing I can't do it..
anyway the wind blows.... Please visit my bootleg trading site! www.uusikaupunki.fi/~jumisto/queenboots.htm
B
B
Ah, hade klockan på 8.50 i morse och gick direkt in på ticnet.se och väntade tills biljetterna blev bokningsbara. Ståplats på Queen har man nu. Queen i Globen...fatta! Eller, Queen, Brian och Roger feat. Paul är väl ett mer passande namn, men det här konceptet är väl det enda som erbjuds för mig som föddes 15 år för sent...
D
Jag och min flickvän stod och köade i kylan ungefär en timme (vi var 4:a i kön, och det var en hel radda människor bakom oss till slut). Det är faktiskt riktigt kul att köa "live", även om det var lite kallt...
M
Danne: Jag satt på kontoret med en varm kopp kaffe. :-)

Men du har rätt, du hade säkert roligare...
I don't care what you say, I like the rain. I like it. If you don't like it, fu*k you...
A
Jeg tar turen fra Sandvika til Globen. Har kjøpt to ståbilletter til meg og fruen. Litt usikker på hvordan jeg skal hente billettene, man må vel på et billettkontor i Sverige...
I lift my head and smile for everyone - Lost Opportunity
M
Välkommen till Sverige!

Trevligt med lite kulturutbyte, själv ska jag se Iron Maiden i Oslo i sommar.
M
Why sweden?? Why not Finland. Finland is much closer to me.

But anyway, I`m there because this is opportunity once in a lifetime
ML
M
Kui siin eestlasi on siis andke endast märku kes lähevad Rootsimaale Queen`i nautima.

Queen is the greatest Rock `n` Roll band ever!!
ML