Skip to content
Queen crest Queenzone.org

Sweden!

197 posts Page 7 of 14
Thread

Posts in chronological order

Search forum
M
Hjälp! Vi har blivit invaderade... ;-)

*waves with a white flag*
I don't care what you say, I like the rain. I like it. If you don't like it, fu*k you...
M
Finnarna tar över forumet!

;)
T
Thomas Tønnesen wrote:

Da tar vi litt på norsk også.... Er det mange nordmenn som tar turen til Stockholm da ?? Jeg tipper det kan bli VELDIG mange folk fra hele skandinavia!!!

Har dere tips til transport og overnatting?
Eg bor i Kristiansand, så veit ikkje kva som blir enklast/billigast. Andre fra områder i nærheita?
Hadde våre kult om ei gruppe hadde reist ilag!
B
Heisann... Jeg kommer fra Kristiansand jeg også.. :) Jeg reiser m fly fra Kjevik. Hadde egentlig tenkt å ta tog hele veien, men bestemte meg for at siden dette er noe jeg har sett fram til veldig lenge så ble det fly...

Hotell er også booka så jeg begynner å bli veldig klar for å reise nå...

Lurer på om hvor mange som tar turen fra Norge... ? Det er jo eneste konsert i skandinavia så synes det er rart hvis mange ikke tar turen, men har enda ikke sett en eneste annonse i Norge ennå... litt rart egentlig...
T
Eit sammentreff det der ja. Noen som har forslag til rimelige hotell som er nær hallen?
Er usikker på reisemåten, men det lettaste er vel fly, koster vel ikkje so mykje?
Har ikkje bestillt enda, men det må bli!

Anyone who knows what the best ticket to buy would be? I`m not sure if i will buy seat or not......
V
"Finnarna tar över forumet!"
Do not fear. We come in peace.
B
Vet ikke så mye om Stockholm, men regner m det finnes endel hoteller i området.. Jeg tar fly.... prisen kom på ca 1600 tur-retur.. synes det er verdt det :)
G
VG hadde en annonse for konserten dagen billettene ble lagt ut for salg, men siden den dagen (31.1)har jeg ikke sett noen annonser her i Norge. Forøvrig ser det ut som konserten selger dårlig. Er bare solgt 2-3000.
Windows error. Smash forehead on keyboard to continue.
D
Geir wrote:
VG hadde en annonse for konserten dagen billettene ble lagt ut for salg, men siden den dagen (31.1)har jeg ikke sett noen annonser her i Norge. Forøvrig ser det ut som konserten selger dårlig. Er bare solgt 2-3000.

Var hittar du hur mycket biljetter som sålts?

För övrigt förvånar det mig inte att det säljer dåligt. Jag har hela tiden sagt att de har tagit sig vatten över huvudet när de valde Globen. De borde ha valt Cirkus eller åtminstone Hovet i stället.
G
Jeg ringte til ticketnet på torsdag for å spørre om noe ang. min bestilling. Samtidig spurte jeg om hvor mange billetter de hadde solgt. Det er dog et pluss med det labre salget. Problemet med billetter på svartebørs kommer ikke til å eksistere.
D
I just hope they won't cancel the show due to poor sales of tickets...
M
Oh my... that would be emabarrasing for us, wouldnt it?

Lets hope that all who didn't manage to get a ticket for the UK or other European gigs comes to Sweden. As it looks now, we have plenty of room for you.
I don't care what you say, I like the rain. I like it. If you don't like it, fu*k you...
B
Dette virker helt sprøtt!!

Queen spiller bare en konsert i hele skandinavia. Det MÅ være mulig å selge ut 16000 billetter!!!

- Elendig markedsføring (Tror det er SVÆRT få i Norge som vet at denne konserten finner plass)

-> Tributen We Will rock you solgte i 2003 og 2005 ca 2000-3000 billetter, og det var en tribute og ikke ekte Queen.... !?!

- Jeg tror ikke globen er å sikte for høyt i det hele tatt hadde folk bare visst om det.... Hele skandinavia har vel et folketall på en ca 10-15 mill...
G
Helt rett, Thomas! Markedsføringen har vært lik null. Dette gjelder forsåvidt ikke bare konserten i Globen, men også de andre konsertstedene. På meg virker det som om Queen satser på den såkalte "jungeltelegrafen". Vel, i forbindelse med konserten i Globen har denne taktikken vært totalt mislykket!

I forbindelse med den tributen som du snakker om var det annonser i Bergens Tidende for konserten her i Bergen mange måneder i forveien. Dte kan forøvrig nevnes at konserten som gikk i Grieghallen ble utsolgt. I forbindelse med konserten i Globen har jeg, som sagt før, bare sett en ussel annonse, og den var i VG 31.1.

Forhåpentligvis vil de skjønne at det er på tide å sette inn annonser i Danske, Norske og ikke minst Svenske aviser.
B
Enig der.. Skjønner bare ikke helt hvordan de har tenkt hvordan dette skal ende... Jeg har ikke sett en eneste annonse om denne konserten.. Dette er jo på mange måter en stor happening som mange ville vært veldig interesseert i å vite om.... Det er jo Queen....!!

I de siste årene har jo Queen bare blitt større og større og spesielt her i Norge i forhold til tidligere tider... Det er sikkert mange som vil vite om dette men som ikke får vite det siden de ikke surfer Queen sider på nettet...