Just requesting any of those concerts especially the live at the forum 78 in motreal....if its possible in mp3 please! no torrent cause i doesnt work for me......thanks!!
Rick · Member since
[QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson">ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME]I can share 1.12.78, but I will NOT convert it to MP3. I'm willing to share as FLAC, take it or leave it.[/QUOTE]
Hey, Caspar, heb jij toevallig ook 2.12.1977 New York MSG (second night) in FLAC-formaat die je zou willen sharen?
tano · Member since
Ill take it in flac men! thanks
tano · Member since
ok thanks!
Rick · Member since
[QUOTE][QUOTENAME]Mr. X wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson">ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]Rick wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson">ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME]I can share 1.12.78, but I will NOT convert it to MP3. I'm willing to share as FLAC, take it or leave it.[/QUOTE]
Hey, Caspar, heb jij toevallig ook 2.12.1977 New York MSG (second night) in FLAC-formaat die je zou willen sharen?[/QUOTE]
Nee, sorry. Ik heb geen USA '77 concerten.
tano: I'll share Montreal '78 tomorrow, ok?[/QUOTE]
Montreal '78 (tot nu toe alleen mp3 gehad), als je het over mijn favoriete audio concert hebt...
Rick als je hem download, mag je d'r wel (natuurlijk i.v.m. ruil) een kopietje voor mij van maken. Maar natuurlijk erst na dat ene pakketje, want i kkan haast niet wacht.[/QUOTE]