Queen crest Queenzone

REQUEST: Queen-documentary made year 2004

4 posts
Thread

Posts in chronological order

· Member since
This came on one finnish tv-channel but I did not see it, so does anyone have it??
It was made year 2004, and I think the name was something like "the beginning of queen".
Thanks!!
· Member since
???
· Member since
Moi, ei kannata vaivautua tuon dokkarin takia. Aika surkea oli, lopetin katsomisen puolenvälin jälkeen. Halpis jenkki dokkari jossa ei soitettu edes Queenin musiikkia vaikka taustalla musiikki soikin koko ajan. Haastateltiin pääasiassa joitakin bbc:n tyyppejä sekä paria freddien bändikaveria ibexin ajoilta. Queenin jäsenten haastattelut olivat peruskamaa vuosien vanhoilta nauhoilta. Eli et menettänyt mitään vaikka et nähnytkään.

P.S. Sorry folks for this finnish post.
Where will I be tomorrow? Will I beg will I borrow?
· Member since
ok, no sitten ei tarvitse vaivautua.