x favor puedes decirme como bajarlo en español.
muchas gracias
Thread
Posts in chronological order
Ja, gaan wij hier lekker Nederlands lullen. Wat maakt het uit!
ja, sowas in der art hab ich mir eigentlich auch gedacht
Nou ok, dit wordt dus een multi-culturele topic, ieder z'n eigen taaltje lullen :P
WTF?! ;-)
[QUOTE][QUOTENAME]the_hero wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]Daniel vZ wrote: [/QUOTENAME]Nou ok, dit wordt dus een multi-culturele topic, ieder z'n eigen taaltje lullen :P [/QUOTE]
Zo zie je maar weer wie dan meteen de overmacht heeft he?[/QUOTE]
Idd, er dwalen volgens mij best wel veel nederlanders op deze site rond
Zo zie je maar weer wie dan meteen de overmacht heeft he?[/QUOTE]
Idd, er dwalen volgens mij best wel veel nederlanders op deze site rond
[QUOTE][QUOTENAME]Criss3287 wrote: [/QUOTENAME]WTF?! ;-)[/QUOTE]
hehe. Interessantes topic. Ob sich hier noch andere nationalitäten verewigen?
hehe. Interessantes topic. Ob sich hier noch andere nationalitäten verewigen?
koja je tema ovog cudnog topica?
ok so we speak in our mother tongue?
bonjour tout le monde, comment allez vous?
bonjour tout le monde, comment allez vous?
ich frag mich wo der download link ist. Und wieso zum Geier heisst das ganze hier so wie ich????
Mooi, kunne we eindelijk weer eens lekker ongegeneerd vuilbekken over al die RUKKERS hier, zonder dat ze het in de gaten hebben.
Figa calzone!!!
Figa calzone!!!
Hey, are you speaking German? I only know a few words and #s 1-20. At least I'm trying, haha. I'm Yugoslavian (1/2) but I don't live there. But I call myself German, shhhh, it'll be our little secret.
[QUOTE][QUOTENAME]jeroen wrote: [/QUOTENAME]Mooi, kunne we eindelijk weer eens lekker ongegeneerd vuilbekken over al die RUKKERS hier, zonder dat ze het in de gaten hebben.
Figa calzone!!!
[/QUOTE]
Inderdaad Jeroen,
Jezus wat een stelletje schooiers hangen toch rond op Queenzone zeg. Allemaal Feuten (zo noemde Paul De Leeuw die meisjes toch afgelopen zaterdag).
Ow, ja Jeroen, als het goed is ligt Newcastle '86 morgen op je duurmat. Ik ga een poging doen om die Earls Court ff om te zetten. Als het niet lukt, laat ik het wel weten :-P
Figa calzone!!!
[/QUOTE]
Inderdaad Jeroen,
Jezus wat een stelletje schooiers hangen toch rond op Queenzone zeg. Allemaal Feuten (zo noemde Paul De Leeuw die meisjes toch afgelopen zaterdag).
Ow, ja Jeroen, als het goed is ligt Newcastle '86 morgen op je duurmat. Ik ga een poging doen om die Earls Court ff om te zetten. Als het niet lukt, laat ik het wel weten :-P
interessantes Thema.....war mir so noch nie bewußt es von dieser Seite aus zu betrachten...@the visible man...don´t frag mich...vielleicht mal per Übersetzungsprogramm ins deutsch übertragen lassen .-)
Gruss
tirex
Gruss
tirex
Ach als we toch lekker nederlands gaan lullen, dan lul ik ook even lekker mee.
wil er nog iemand traden, mail me dan :)
wil er nog iemand traden, mail me dan :)