[QUOTE][QUOTENAME]<font color=pink>The Millionaire Waltz wrote: [/QUOTENAME]That's why I'm not getting a pet.[/QUOTE]
That's why you have me, darling. ;)
Thread
Posts in chronological order
[QUOTE][QUOTENAME]<font color="#009933">grapefruit</font> wrote: [/QUOTENAME]Jeg synes jeres sprog er kedeligt at lære.. så det kan være det værste i Danmark.. :P
Unskyld... jeg skulle studiere dansk at skole og jeg er ikke så god at snakke den :P
Men Danmark er helt fint :P Jeg var der i 5 dager (på roskilde) i sommmer :P
Sorry my Danish sucks !! XD[/QUOTE]
Nårh, jeg syntes nu det gik ganske godt.. kan det at have dansk hos jer sammenlignes med at have tysk hos os? Hvor skulle vi vide det fra XD
Unskyld... jeg skulle studiere dansk at skole og jeg er ikke så god at snakke den :P
Men Danmark er helt fint :P Jeg var der i 5 dager (på roskilde) i sommmer :P
Sorry my Danish sucks !! XD[/QUOTE]
Nårh, jeg syntes nu det gik ganske godt.. kan det at have dansk hos jer sammenlignes med at have tysk hos os? Hvor skulle vi vide det fra XD
[QUOTE][QUOTENAME]<font color=red>Flash! wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<font color=pink>The Millionaire Waltz wrote: [/QUOTENAME]That's why I'm not getting a pet.[/QUOTE]
That's why you have me, darling. ;)[/QUOTE]
I'd love to be your pet sometime, Flashy, darling.
I'd love to be your pet sometime, Flashy, darling.
[QUOTE][QUOTENAME]<font color=pink>The Millionaire Waltz wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<font color=red>Flash! wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<font color=pink>The Millionaire Waltz wrote: [/QUOTENAME]That's why I'm not getting a pet.[/QUOTE]
I'd love to be your pet sometime, Flashy, darling.[/QUOTE]
Any time, darling, any time ;)
I'd love to be your pet sometime, Flashy, darling.[/QUOTE]
Any time, darling, any time ;)