Queen crest Queenzone

For the Dutch people

20 posts Page 2 of 2
Thread

Posts in chronological order

Search forum
[QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson"> ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME]Welke RANDDEBIEL zou er überhaupt Gronings willen kunnen verstaan? Persoonlijk zou ik liever uit de eerste hand kennis maken met de ondervragingsmethoden van de Vietcong dan een gesprek in het Gronings aan moeten horen...

Dialecten zijn voor mensen die de mentale capaciteiten voor een echte taal niet hebben. En ja, Fries is ook een dialect. Vraag het om het even welke taalwetenschapper die NIET uit Friesland komt (ja, dat heb ik gedaan. 4 stuks, allemaal hoogleraar aan de RUL).[/QUOTE]

You're just as boring when you're speaking Dutch as when you're speaking English
Micrówave wrote: I would prefer they release a concert of all four sitting at a table just talking about Queen without exerting any kind of energy. Well, maybe Fred can smoke
[QUOTE][QUOTENAME]The Asassinator wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson"> ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME]Welke RANDDEBIEL zou er überhaupt Gronings willen kunnen verstaan? Persoonlijk zou ik liever uit de eerste hand kennis maken met de ondervragingsmethoden van de Vietcong dan een gesprek in het Gronings aan moeten horen...

Dialecten zijn voor mensen die de mentale capaciteiten voor een echte taal niet hebben. En ja, Fries is ook een dialect. Vraag het om het even welke taalwetenschapper die NIET uit Friesland komt (ja, dat heb ik gedaan. 4 stuks, allemaal hoogleraar aan de RUL).[/QUOTE]

You're just as boring when you're speaking Dutch as when you're speaking English[/QUOTE]

Well, you WOULD know boring, wouldn't you, being the centre of all boredom in the universe?

As for the previous set of respondents: I honestly couldn't care less about your opinions. I happen to care a lot more about people who actually have some mental authority to make a certain remark, not you lot.
Not Plutus but Apollo rules Parnassus
[QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson"> ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]The Asassinator wrote: [/QUOTENAME][QUOTE][QUOTENAME]<b><font color = "crimson"> ThomasQuinn wrote: [/QUOTENAME]Welke RANDDEBIEL zou er überhaupt Gronings willen kunnen verstaan? Persoonlijk zou ik liever uit de eerste hand kennis maken met de ondervragingsmethoden van de Vietcong dan een gesprek in het Gronings aan moeten horen...

You're just as boring when you're speaking Dutch as when you're speaking English[/QUOTE]

Well, you WOULD know boring, wouldn't you, being the centre of all boredom in the universe?

As for the previous set of respondents: I honestly couldn't care less about your opinions. I happen to care a lot more about people who actually have some mental authority to make a certain remark, not you lot.[/QUOTE]

Haha, jongen, jij moet eens stoppen met zo ontzettend eigenwijs te zijn. Misschien steek je ergens nog eens iets op. En geloof me, je kan zo ontzettend veel leren van mensen zonder universitaire opleiding.... Maar goed, dat wil jij niet, jij gelooft het alleen als iemand prof. dr. voor z'n naam heeft staan. Sukkel
Jongens, lief spelen he!
We love you Mandy!
xD
We love you Mandy!