MerMayTayDea
Archive member
MerMayTayDea
Posts in the archive
-
"Complete" Queen(related) concert-collection on Mediafire.com
Thank you very much, it´s great.
-
Breakthru Video
Yes, I can see it .
-
Brighton Rock
Here the link, Euphoria - A gift from euphoria http://www.youtube.com/watch?v=Wc-RM9QuaW0 Yes. it´s brighton rock, :)
-
Please. vote
Sorry, the link is here: http://top.terra.es/musica/172-los-mejores-de-la-historia-de-la-msica
-
Please. vote
Please, vote. Freddie Mercury, of course :) Por favor, votar. A Freddie Mercury por supuesto :)
-
Queen+PR, Madrid oct 25, 2008. Full video
I´m seeding 6 parts
-
i´m seeding part 4 and 5. :)
-
Queen+PR, 25-10-2008, Madrid, Spain (Megaupload)
Queen+PR Madrid, oct. 25, 2008 Palacio de los deportes de la comunidad de Madrid, Spain Video: Resolution:720x576 Format: MPG2 (vob) Bitrate: 9 Mbps Frames: 25 fps Pal Aspect Ratio: 16:9 widescreen Audio: Bitrate: 256...
-
Queen+PR , 25-10-2008, Madrid, Spain (Megaupload)
Hola a todo el mundo: Tengo grabado el concierto de Queen+PR que dieron el sabado 25 en Madrid. Lo grabe con una camara Sony dcr-sr35e, con zoom de 40X. Estube sentado en la primera fila de las gradas extensibles, enf...
-
seeding :)
-
ANNOUNCE: QPR Buenos Aires Multicam Audience DVD Disc 2
Thanks Barbara!! I´m seeding DVD1
-
ANNOUNCE: DVD Queen + P. Rodgers "Barcelona Rockin"
Thank YourValentine!
-
Brian May (Queen): ''No sabía que Freddie Mercury era gay''
Noticia aparecida en Terra.es hoy dia 23 de diciembre de 2008. A mi personalmente me parece una tonteria de noticia http://comunidad.terra.es/blogs/terramusica/archive/2008/12/22/brianmayqueennosabaquefreddiemercuryer...
-
Thank doble-u. It´s a pleasure for me you like it. I had saw it one millions time, [img=/images/smiley/msn/teeth_smile.gif][/img]
-
ANNOUNCE: QueenItalia – Multicam dvd – Q+PR at DatchForum,Milano 09/28/2008
This DVD is great!! very good. thank you
-
The QPR Cosmos Rocks Tour COVERS PROJECT
Hey Vali, great job!! very good. Thanks.
-
fr1986 wrote: hola,gracias por compartirlo,esta completo??,es mucho problema el tema de la seguridad,como hiciste para entrar la camara?. ya que el 21 cuando vengan a argentina tengo planeado llevar una digital pero t...
-
One week later....[img=/images/smiley/msn/teeth_smile.gif][/img] All the parts are uploaded!! I hope you enjoy it!! This is my little contribution to this fantastic world called QUEEN Thank you!!
-
bootLuca wrote: MerMayTayDea wrote: "I WANT IT ALL AND I WANT IT NOW" Part 5 - 1.97 GB Part 6 - 875 MB "Thank you beautifull people Goodnight, God bless you" thenks for uploading first 4 parts but when I try to open p...
-
"I WANT IT ALL AND I WANT IT NOW" Part 5 - 1.97 GB Part 6 - 875 MB "Thank you beautifull people Goodnight, God bless you"