DRAGORTH
Archive member
DRAGORTH
Posts in the archive
-
ANNOUCE: Queen + Paul Rodgers - The Cosmos Rocks Madrid 2008 FLAC
Thanks so much, NaughtonSimao. I hope people would seed this for a little longer. You've just made my day, huh.
-
ANNOUNCE: 12 december 1988 Wembley Arena, Bon Jovi with Brian May
Thanks so much. I've been looking for this since ages. Hope people will seed it, I will.
-
Queen vs. Madonna - Brighton Holiday
The link has expired. Could someone re-upload it, please, please, please. I'm trying to collect all these amazing mixes Vonkeil gently share with us in order to make a nice cover. But looks like I'm late for this one,...
-
QueenFanmixers September Podcast - Freddie's Birthday
Thanks. They're interesting... and the link's still working. I mean... still burnin', still drivin'...
-
Cosmos Rocks Instrumentals
Thanks so much, Brian's Wig (your nick is a little creepy, by the way, hah). They sound great... and don't it make you feel small?
-
Vocals Cuts from "Made In Heaven"
Yes, I would be very grateful too if someone could upload these amazing pieces again. PLEASEEEEEEEEEEE [img=/images/smiley/msn/angel_smile.gif][/img]
-
Brian May, Barcelona 1993 DVD
Yes, I support Johnny35 on his petition. If anybody could seed this incredible show again, we would be so much grateful... By the way, has anyone got something ot the same tour, but on Madrid? Audio? Video? Anything?...
-
Queen+PR, Madrid oct 25, 2008. Full video
MUCHÍSIMAS GRACIAS. De verdad, ya no sé cómo agradecértelo, este aporte es la leshe. Estoy emocionado, y eso que aún no me lo he bajado completo. Gracias por tu generosidad.
-
Muchísimas gracias. Genial, genial, genial. No pares de subir, porfa. Eres genial, gracias por compartir esta joya.
-
Muchísimas gracias. La parte uno se ve genial. A ver qué tal la segunda, estoy de los nervios. Es una gozada poder recordar el concierto así de rápido y así de bien. No pares de subir partes, por favor, esperaremos lo...
-
Digoooo, muchísimas gracias por este aportazo. Todos los que estuvimos allí lo pasamos genial, y la posibilidad de poder revivirlo es la releche. ¡Eres la caña de España! Estoy emocionado y eso que todavía no lo he vi...
-
THANX SO MUCH
Digoooo, muchísimas gracias por este aportazo. Todos los que estuvimos allí lo pasamos genial, y la posibilidad de poder revivirlo es la releche. ¡Eres la caña de España! Estoy emocionado y eso que todavía no lo he vi...