"Ik heb de Miracle nog nooit gezien.
Wat is er zo slecht aan dat iemand zegt dat 'wij" (klinkt zo stom) de beste Queen coverband hebben (Miracle)"
Zo goed vind ik ze anders niet hoor
Thread
Posts in chronological order
Zijn er hier nog Nederlanders uit Leeuwarden?
------------------------------------------------------------------------------
Are there Dutchmen from Leeuwarden (town) here?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(p.s: Wie weet hoe je je profiel kan veranderen?)
(p.s: Who knows how to change your profile?)
Waarom schrijf je alles in het Nederlands én het Engels?
------------------------------------------------
why do you write everything in Dutch ánd English?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
zou het niet handiger zijn om alleen in het Engels te schrijven?
-------------------------------------------------
wouldn't it be easier to write everything in just English?
--------------------------------------------------------------------------------------------------
of verveel je je gewoon?
or are you just bored?
?
?
ps. ;-)
ps. ;-)
jajajaja, Sikke van der veen, 25,m uit Wageningen, oorspronkelijk groningen en dat met een Friese naam !!
Nou ik ben al jaren Queen fan en ben trots op mijn mega collectie!
Queen 4 ever
The Miracle, pff ik hou niet van coverbands die Queen na doen, Queen spelen is okay ,alleen imiteren is ziek!!
Voeg me toe voor een leuk geprek op e MSN: [email protected]
Nou ik ben al jaren Queen fan en ben trots op mijn mega collectie!
Queen 4 ever
The Miracle, pff ik hou niet van coverbands die Queen na doen, Queen spelen is okay ,alleen imiteren is ziek!!
Voeg me toe voor een leuk geprek op e MSN: [email protected]
I'm from Sint Anthonis - 20 mins from Nijmegen.
Dude, en ik maar denken dat dat compleet de andere kant op lag!!!
I'm also Dutch by the way. Born in The Netherlands 22 years ago in a town called Geldrop, near Eindhoven. 100% Dutch and proud of it!!
As a finishing touch, God created the Dutch!
Waar dacht jij dan dat het lag Paul ?
1: Nee, ik was me niet aan het vervelen, maar ik vond het leuk om in het NLs te schrijven, maar het meteen ook in het Engels te doen zo dat niet-Nederlandstaligen het ook nog een beetje kunnen volgen.
No I wasn't bored, but I liked it to write in Dutch, and also write it Immidiactly (?) in English so that the not-Dutch-language-people can follow it a bit.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor je uitleg over het profiel, ik ga het proberen.
Thanks for your explanation about the profile, I'm going to try it.
No I wasn't bored, but I liked it to write in Dutch, and also write it Immidiactly (?) in English so that the not-Dutch-language-people can follow it a bit.
Bedankt voor je uitleg over het profiel, ik ga het proberen.
Thanks for your explanation about the profile, I'm going to try it.
Jeroentjuh
Be Gentle, I'm a newbie: 3 posts Posted: 8/23/2004 1:34:24 PM
--------------------------------------------------------------------------------
100% Dutch here. :p
----->Shiiit! En nog een naamgenoot ook!!!
Be Gentle, I'm a newbie: 3 posts Posted: 8/23/2004 1:34:24 PM
--------------------------------------------------------------------------------
100% Dutch here. :p
----->Shiiit! En nog een naamgenoot ook!!!
Misschien herriner je je nog een jongen met een blauwe bril die langsfietste en het erover had dat hij zin had in chinees? dat ben ik dan, als je dat tenminste was.
OMG!! Jamai hier!?!?!?!
RIEN
Rien, ik heb drie vragen voor je.
1. Woon je in Hengelo
Lees nou in godsnaam eens het topic door voordat je meteen dingen begint te vragen. Rien zei op de 1e pagina al dat hij in Breda woont.
*zucht eens diep en mompelt dan iets als 'kut newbies'*
Geintje Drs :)
Rien, ik heb drie vragen voor je.
1. Woon je in Hengelo
Lees nou in godsnaam eens het topic door voordat je meteen dingen begint te vragen. Rien zei op de 1e pagina al dat hij in Breda woont.
*zucht eens diep en mompelt dan iets als 'kut newbies'*
Geintje Drs :)
Net zoals het toeval is dat jij toevallig precies weet wat Jamai tegenwoordig doet?
Geef het nou maar gewoon toe, je vindt hem wel lekker :P
Geef het nou maar gewoon toe, je vindt hem wel lekker :P
May I just pop in and say that I live just 30 minutes from Venlo? (in Germany though...Xanten, full of dutch people in summer)
Ok... go ahead with your conversation.
:-)
Ok... go ahead with your conversation.
:-)
net gebronsd en wel terug uit Spanje en ik dacht laat ik maar weer eens reageren op het forum der forums.
Ik kom zelf uit Someren das een grote stad in de buurt van Eindhoven, om precies te zijn tussen Helmond en Weert, en dan weten de meeste (zuid-oost)brabanders hier wel waar het ongeveer ligt.
Ik studeer ook in Eindhoven en overweeg hard om daar ook te gaan wonen, dus als iemand een kamertje voor mij weet ;).
ow ja voor de liefhebbers, mijn msn:
[email protected]
Ik kom zelf uit Someren das een grote stad in de buurt van Eindhoven, om precies te zijn tussen Helmond en Weert, en dan weten de meeste (zuid-oost)brabanders hier wel waar het ongeveer ligt.
Ik studeer ook in Eindhoven en overweeg hard om daar ook te gaan wonen, dus als iemand een kamertje voor mij weet ;).
[email protected]
ah cool, Someren.
hoort dat bij de gemeente Asten eigenlijk?
net gebronsd en wel terug uit Spanje en ik dacht laat ik maar weer eens reageren op het forum der forums.
[email protected]
Je mag mijn kamer hebben.....
als ik jouw huis krijg :P
Neej wij grenzen wel aan Asten, Asten ligt aan de verkeerde kant van het kanaal zeggen wij hier ;)
Neej wij grenzen wel aan Asten, Asten ligt aan de verkeerde kant van het kanaal zeggen wij hier ;)