Queen crest Queenzone

Dumb question (dutch)

41 posts
Thread

Posts in chronological order

Search forum
Even een domme vraag, maar vroeger kocht je tickets bij een VVV kantoor. Is dat nog steeds zo of is dat nu 't postkantoor?
We must all see to believe...
Slaapzak mee en zo als je bij Albert Heijn roepen:
Hamsteren!!!
bij het postkantoor, oké .. dus dat wordt vrijdah dan maar een college skippen om op tijd mn kaartjes te kunnen kopen :)
Dat slaapzakken-gedoe is romantiek uit het verleden! (Zelfs bij de grootste mega-acts zijn er tegenwoordig hooguit een handjevol die dat bij hoge uitzondering nog doen...)

Maar is er niet een Nederlandse fanlub-lid dat voor ons ook wat kaartjes zou kunnen reserveren??? :^*
Zo te horen zijn er weinig mensen meer lid van de fanclub. In dat geval hoeven we ons niet druk te maken dat de kaartjes straks al weg zijn.
I got to try al little more, because I'm an asshole but I'm learning. http://www.youtube.com/watch?v=NfTLkUcQ7QY
Ik mag het toch hopen... Maar ik weet wel zeker dat als alle staanplaatsen uitverkocht zijn, mijn Queentour (voor deze leg tenminste) zijn finale zal vinden in Duitsland!

Als ik moet zitten, ga ik liever niet. Zélfs niet in ons eigen kikkerlandje! Ik heb ooit een keer gedwongen zitplaatsen moeten kopen voor een concert en ik heb er een vreselijk kutgevoel aan overgehouden. Verchrikkelijk! (Zeur-zeur ;-)))
Als ik moetvreselijk kutg hoge eserverenons aatsen uitverkocht zikikkerlandjeheb iet Ikeen Nederlanzittent jn, mijn Queentouroch ev! en ik ouitzondering nog ???

Zo zijn er menst terstaanplzitplaatsen el heb in ie dat bijhopen... Maar ik weet wel zeker dat als alle kopen voor een en meer lid van de fanclub moeten .
"Queen Theater" *Prog-Rock Forever!*
Ik moet zeggen mmx, jij maakt er werkelijk een kunstwerk van (-;
I got to try al little more, because I'm an asshole but I'm learning. http://www.youtube.com/watch?v=NfTLkUcQ7QY
naja .. kom op .. de staanplaatsen al weg? .. zó hard zal het toch niet gaan.

of zo als jij 't zou zeggen: iks napp eer gen kurvan. LOL
Ik moet m'n ouders eens gauw een cursus creditcard geven, ik moet en zal staanplaatsen hebben voor deze show!
alsof het nodig is om via Queenonline te bestellen :S
er zijn duizenden staanplaatsen .. je gaat me echt niet vertellen dat die allemaal op 26 jan. al op zijn ..
[QUOTE][QUOTENAME]Hankster wrote: [/QUOTENAME]alsof het nodig is om via Queenonline te bestellen :S
er zijn duizenden staanplaatsen .. je gaat me echt niet vertellen dat die allemaal op 26 jan. al op zijn ..[/QUOTE]

Nou... Duizenden plaatsen en ieder lid van de fanclub kan 6 kaarten kopen (tenminste dat is wat ik gehoord heb). Op 26 januari begint de verkoop voor niet-fanclubleden? Is er hier überhaupt iemand lid van de fanclub of is Queenzone de echte fanclub? :P

Er zijn trouwens wel andere opties voor de Nederlandse fans: Antwerpen en Dortmund. Ik hoop dat als er geen kaarten meer voor Rotterdam te krijgen zijn er daar nog wel kaarten voor zijn. Qua reistijd maakt t voor mij niet zo veel uit (Enschede)...
[ Ahoy' Rotterdam, April 26th ]|[ Rhein Energie Stadion Köln, Juli 6th ]|[ Gelredome Arnhem, July 10th ]