Ik heb in elk geval al een kaartje voor Antwerpen. En Ahoy gaat ook nog wel lukken hoor, zonder interventie van de fanclub. Komop mensen, kaartjes zat, zo hot zijn ze nou ook niet meer :-)
Thread
Posts in chronological order
tuurlijk zin er wel duizenden kaarten te koop :S .. het is Ahoy hoor.
Stel dat er 200 fanclubleden 3 kaarten kopen .. zijn er nog genoeg over :) Ze zijn idd echt niet zo 'hot' als dat veel van jullie denken..
Stel dat er 200 fanclubleden 3 kaarten kopen .. zijn er nog genoeg over :) Ze zijn idd echt niet zo 'hot' als dat veel van jullie denken..
Na de Duitse concerten (Frankfurt was bv uitverkocht binnen een kwartier na het begin van de general sale!) ben ik nergens meer zeker van. Vergeet niet dat NL altijd al een topland voor Queen geweest is!
das e feit! In Nederland zou ik ook zorgen er snel bij te zijn. Ik heb mijn kaarten voor Antwerpen gekocht maar k denk niet dat die show zo snel zal uitverkocht zijn (17000 plaatsen). Jullie zijn altijd welkom hier he ; )
peace
peace
...tsja, misschien valt het inderdaad wel mee. De heren hebben bij het grote publiek een paar jaar geleden niet bepaald een goede indruk achtergelaten op het Museumplein...
Wuh sulluh sien.
Bij RTL Boulevard ging de cover story over de nieuwe Queen tour. Vanavond wordt RTL Boulevard herhaald. Ze zeiden dat de kaartverkoop 29 januari om 10 uur 's ochtends begint.
Zie ook teletext pagina 403 (NL 1).
http://teletekst.nos.nl/gif/408-01.html?navi=408&submit=gaan
http://teletekst.nos.nl/gif/408-01.html?navi=408&submit=gaan
Ik ben lid van de fanclub en ik heb al kaarten besteld!! Je kon er maar 2 per lid bestellen, en mochten de kaarten niet snel genoeg gaan, dan wisten ze na t weekend of je er nog meer kon bestellen.
Ze hebben 1000 kaarten van MOJO gekregen, dus voor niet fanclubleden, zijn er nog genoeg over! Don't worry!
Ze hebben 1000 kaarten van MOJO gekregen, dus voor niet fanclubleden, zijn er nog genoeg over! Don't worry!
Dat slaapzakken-gedoe is romantiek uit het verleden! (Zelfs bij de grootste mega-acts zijn er tegenwoordig hooguit een handjevol die dat bij hoge uitzondering nog doen...)
Maar is er niet een Nederlandse fanlub-lid dat voor ons ook wat kaartjes zou kunnen reserveren??? :^*
Meen je dat nou? Ben in 2001 naar U2 geweest en daar heb ik toch echt een hele nacht voor moeten liggen. En ik was ook absoluut niet de enige. Op verschillende locaties (5 geloof ik) in (de stad) Groningen waren in totaal een 200 mensen die voor een deur lagen. Het was binnen 6 minuten uitverkocht en ongeveer 80% van de mensen die lagen had geen kaartje. Ik was er om 9u 's avonds. Mensen die om 11u 's avonds waren aangekomen hadden al geen kaart meer.
Met Paul McCartney in 2003 was het minder heftig. Daar was ik om 8u 's ochtends en dat was nog ruim op tijd.
Zit nu zelf te dubben over dit concert... Queen is niet zo hot meer, maar Ahoy is ook niet zo gigantisch groot. :/ Hopelijk kan ik ook nog uitwijken naar Hamburg als Rotterdam niet lukt. Is vanaf hier net zo ver.
Dat slaapzakken-gedoe is romantiek uit het verleden! (Zelfs bij de grootste mega-acts zijn er tegenwoordig hooguit een handjevol die dat bij hoge uitzondering nog doen...)
Maar is er niet een Nederlandse fanlub-lid dat voor ons ook wat kaartjes zou kunnen reserveren??? :^*
Meen je dat nou? Ben in 2001 naar U2 geweest en daar heb ik toch echt een hele nacht voor moeten liggen. En ik was ook absoluut niet de enige. Op verschillende locaties (5 geloof ik) in (de stad) Groningen waren in totaal een 200 mensen die voor een deur lagen. Het was binnen 6 minuten uitverkocht en ongeveer 80% van de mensen die lagen had geen kaartje. Ik was er om 9u 's avonds. Mensen die om 11u 's avonds waren aangekomen hadden al geen kaart meer.
Met Paul McCartney in 2003 was het minder heftig. Daar was ik om 8u 's ochtends en dat was nog ruim op tijd.
Zit nu zelf te dubben over dit concert... Queen is niet zo hot meer, maar Ahoy is ook niet zo gigantisch groot. :/ Hopelijk kan ik ook nog uitwijken naar Hamburg als Rotterdam niet lukt. Is vanaf hier net zo ver.
Daarom baal ik dus dat de voorverkoop van Rotterdam een week later is. Als dat in no-time uitverkoopt, heb je dus weinig kans om elders nog kaarten te scoren. Daarom ga ik NIET naar Rotterdam, maar naar Antwerpen. Vanaf Eindhoven is dat tenslotte niet eens zo heel erg ver.
Ik heb hetzelfde gehad, de hele nacht voor de deur van Plato in (de stad) groningen gelegen om de Rolling Stones te kunnen zien op de drafbaan in Groningen.
Michel
www.queenfan.web-log.nl
www.queenfan.goedbegin.nl
Je kan nog proberen aan Hannie (nederlandse fanclub)te vragen of zij nog kaarten heeft, heb gisteren 4 kaarten besteld (max 8 per persoon) en betaald dus ik ben er.
Michel
www.queenfan.web-log.nl
Michel
www.queenfan.web-log.nl