Queen crest Queenzone.org

Suomalaisia matkalla Globeniin tai Bohemian Rhapsody-musikaaliin Gloriaan?

71 posts Page 5 of 5
Thread

Posts in chronological order

Search forum
F
"Eipä ole epätoivoista saada niitä lippuja, mikäli se minusta on kiinni. Nimittäin yksi lippu permannolle (lavan eteen!) olisi vielä tarjolla eli laita vaan mailia tulemaan: [email protected]"

Aijaijai. Nyt selvisi että ei nuo liput se ongelma ole, vaan vanhemmat. :( Pitääpi toivoa, että Suomeen tulisivat, jotta Queenin musiikista nauttimaan pääsisin.

Kiitos kuitenkin avusta ja vastauksista!
B
Toivossa on hyvää elää :D Ei millään pahalla, mut paljon pitää tapahtua, että Queen Suomeen jonain päivänä saapuisi konsertoimaan. Ehkäpä saat ylipuhuttua vanhemmat,heh.
Itse olen tulossa perjantaina puoli seiskan Silja Festivalilla. Mitenkäs aiotte lauantaina aikaa kuluttaa muuten, voisi sopia jonkinlaisen tapaamisen jossain, ettei tarvitsis ihan yksin palloilla Tukkiksessa....
Queen is dead - long live Queen!
L
mä oon tulossa lentokoneella lauantaiaamulla. Ajattelin mennä globeniin noin klo 4-5. Joten siellä jonosssa ja seisomoaktsomossa sitten tavataan suomen queenfanit!!
M
Någon som kan översätta det här till svenska?

;)
V
Joo, siellä tavataan. Voi vitsi kun jännittää tuo lempibändini näkeminen!!!
L
vad exakt vill du ha översatt xD?
e du på väg till globen, de e egentligen bara de vi snackar om.
L
mä meen vissiin Viking Linen Isabellalla huomen illalla Tukholmaan. oooo ku jännittää. :D
päälleni pistän Queen-paidan. jossa on sama kuva kuin Queen II levyn kannes.
S
Lapetsu wrote:
mä meen vissiin Viking Linen Isabellalla huomen illalla Tukholmaan. oooo ku jännittää. :D
päälleni pistän Queen-paidan. jossa on sama kuva kuin Queen II levyn kannes.

Joo pitää tulla koputtaa sit olkapäähän... :d
God created man from dust, man replied with sin and lust..
V
Mahtavaa, nähdään sitten kaikki sielä laivalla, Suomen Queen fanit!!!
G
Heh, mulla on käynyt vanhat Queen paidat liian pieneksi :o joten täytyy tyytyä Brian Mayn Another World kiertuepaitaan joka näyttää vielä mahtuvan päälle :)
Laivalla nähdään !
Where will I be tomorrow? Will I beg will I borrow?
M
Sielläpä siellä. Minut tunnistaa lähinnä siitä, että olen se surkean näköinen tyttörukka, jonka lääkäri juuri määräsi EHDOTTOMAAN lepoon viikonlopuksi. Eli se, joka siellä törmäilee seiniin ja kuumehourailee. Koristelin juuri reppuni Queen-paidalla jota en suurin surminkaan päälleni pistäisi.
jaws was never my scene and I don't like star wars