10 bucks says it doesn't get shared..hmm
Thats an easy bet, you always winn :)
10 bucks says it doesn't get shared..hmm
I don't know what to do :S I mean I can get many more rare bootlegs for this one, but I will see, maybe I put it here, maybe not.
Many traders did very much effort to get it. They are rewarded. Collecting and trading is fun, lets keep it that way.
My god we're not living 30 years back anymore... A thing called internet has been coming a huge media...
Snap out of it, get a life... there is more in life than trading, and I can know because I'm a trader as well
Allright, ban me! I can't say anything good!
There's no reason to ban you to be honest.. and 2nd. Stop acting so childish and deal with critisism
There's no reason to ban you to be honest.. and 2nd. Stop acting so childish and deal with critisism
Ik ben niet kinderachtig, ik spreek gewoon de waarheid. Jij bent geen echte trader, die download geen bootlegs van internet en ruilt ze door. Nee, die probeert zoveel mogelijk connecties te krijgen en dan maar hopen dat je een deal kunt sluiten. Het verzamelen en ruilen van bootlegs is leuk om te doen, laten we dat zo houden. En dat is niet domweg van internet plukken. Als we met zn allen zulke bootlegs gaan downloaden, dan het is 'traden' geen begrip meer. Alle bekende traders zoals Harry van Hofwegen en Bob Wegner hebben er veel moeite voor moeten doen om hun collectie zo uitgebreid te krijgen. Waar je moeite voor doet, dat wordt beloond. How easy is that?
First of all, speak English so other people can read it.. 2nd... I don't download concerts to trade them.. I upload them in here. I have offered about 20 Queen mp3 cds over the years and shift them to any country for free, I sometimes get something in return and sometimes I don't, I don't care. And that Harry and Bob had so many struggles to get this doesn't bring a tear in my eyes.
Believe me, the complete Houston 1977 bootleg really isn't that rare as it used to be a couple of years ago....
Isn't kawazari?? 1979 something like that one of the most hard to get concerts these days?
Ik ben niet kinderachtig, ik spreek gewoon de waarheid. Jij bent geen echte trader, die download geen bootlegs van internet en ruilt ze door. Nee, die probeert zoveel mogelijk connecties te krijgen en dan maar hopen dat je een deal kunt sluiten. Het verzamelen en ruilen van bootlegs is leuk om te doen, laten we dat zo houden. En dat is niet domweg van internet plukken. Als we met zn allen zulke bootlegs gaan downloaden, dan het is 'traden' geen begrip meer. Alle bekende traders zoals Harry van Hofwegen en Bob Wegner hebben er veel moeite voor moeten doen om hun collectie zo uitgebreid te krijgen. Waar je moeite voor doet, dat wordt beloond. How easy is that?